czwartek, 9 maja 2013

Wstrzemięźliwość

Witaj
Brrrrr, straszny tytuł. Jak sobie pomyślę, że tyle zakazów i nakazów w koło to strach się bać:)
Wszyscy mówią rzuć Palenie! Tak, zawsze jest na to czas i wymówka się znajdzie. A on jest taki smaczny i dobrze mi z nim:) Jednak pewne przesłanki już mówią aby rozprawić się z nim i wzmocnić swoją potencję i wolę. Latka lecą i przyda się podnieść jakoś życia. Zrobię to już w weekend i zacznę walkę z nałogiem. Wiem co to znaczy bo już kiedyś go pokonałem i nie paliłem dwa lata. Piękne wspomnienia he.
W związku z powyższym podejmuję kolejną próbę woli. Jedno mnie wstrzymuje. To strach i myśl przed tym smrodliwym głodem.
Dlatego tez pomyślałem o substytucie i jest on jedyny w moim życiu, który mam zamiar stosować:)
Tzw. E papieros!
Spróbuję a jeśli ma pomóc...tylu już dzięki temu porzuciło głoda to i mi powinno się udać.
Trzymaj za mnie kciuki! A jeśli sam byłeś namiętnym palaczem lub jesteś to napisz o swoich doświadczeniach i czy ta metoda jest skuteczna. Może inni też skorzystają z Twoich męczarni i podążą Tropem Jakości Życia.
Dodatkowo jeżeli chcesz to zrobić razem ze mną lub sprawić prezent swojej najbliższej sercu osobie-pomogę Ci. Na mojej stronie www.drzwi-semi.rzeszow.pl w zakładce dokumenty jest plik do pobrania z kilkoma rodzajami e-papierosów - dla chłopczyka i dziewczynki.
Do tego jest możliwość doboru właściwego olejku w wielu odsłonach.
Polecam i poleć znajomym. Świętujmy razem rzucenie tego wrednego i podstępnego nałogu.
Kto Nam pomoże jak sami tego nie będziemy chcieli! Nie ma mocnych:)
Życz mi powodzenia i dołącz do wstrzemięźliwych bynajmniej w tym zakresie:)
Ciekaw jestem kolejnej odsłony i jak sobie z tym poradzę. Wierzę, że to mi pomoże. A próbowałem już różnych rzeczy. Szkoda płuc bo nie raz już łapie zadyszka:)  Aż głupio. Cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz